ناانتانت

درباره دوره مهندسی خلاقیت

خلاقیت به عنوان یک ویژگی شخصی، توانایی ایجاد چیزهای جدید و متفاوت با استفاده از تصور و خلاقیت فرد است. خلاقیت برای حل مسائل پیچیده و ایجاد نوآوری‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله علوم، هنر، معماری، فناوری، ورزش و… بسیار مهم است. افراد خلاق، معمولاً به دنبال یافتن راه‌حل‌های جدید و نوآورانه برای مواجهه با چالش‌هایی هستند که برای بسیاری دیگر از دشواری برخوردارند. از جمله ویژگی‌های خلاق، تخیل قوی، ارتباط‌دهی نو، پویایی، بصیرت، تصمیم‌گیری، ارزیابی و انعطاف‌پذیری می‌باشد. مهندسی خلاقیت از طریق روش های ساخت و ساز با ابزار های مخصوص سعی می کند این خلاقیت را ارتقاء و رشد دهد.

از مزایای دوره مهندسی خلاقیت می توان موارد زیر را نام برد

دوره های مهندسی خلاقیت موسسه رساهوش مناسب کودکان ۴ تا ۸ سال می باشد و در ۷ ترم متوالی تشکیل می شود. برای شروع دوره های مهندسی خلاقیت به بسته سازه نیاز دارید که شامل تمامی قطعات مورد استفاده ترم ها می باشد همچنین جهت تثبیت آموزش ها در منزل برای هر ترم کاربرگ هایی مخصوص طراحی شده که متناسب با آموزش های کلاس می باشد. در کلاس مهندسی خلاقیت کودکان با چالش های مختلف و اطلاعات علمی مناسب با سن کودک روبرو می شوند همچنین این دوره به همراه موسیقی و بازی می باشد که محیطی شاد و آموزشی را بوجود می آورد و می توان یکی از بهترین گزینه ها برای آموزش کودکان ۴ سال به بالا می باشد.

دوره آموزشی مهندسی خلاقیت
faq

برای کلیه ترم ها ی مهندسی خلاقیت فقط یک بسته قطعات مورد نیاز می باشد که کلیه قطعات مهندسی خلاقیت برای تمامی ترم ها در آن موجود می باشد که باید اول دوره خریداری گردد و برای شروع هر ترم به غیر از بسته قطعات کاربرگ های هر ترم نیز مورد نیاز می باشد که برای هر ترم ۶ کاربرگ مختلف باید تهیه شود.

با توجه به سن کودک باید بررسی شود. در بعضی مواقع کودک ۶ سال دارد ولی باید از ترم اول شروع کند و در برخی اوقات نیز با سن کمتر می تواند از ترم های بالاتر شروع کند و این بستگی به خود کودک دارد ولی پیشنهاد ما شروع دوره از ترم های ابتدایی می باشد

بعد از گذراندن دوره مهندسی خلاقیت پیشنهاد ما دوره روبو کنترل می باشد که از کودکان ۵ تا ۹ سال مناسب هست همچنین برای این دوره می بایست بسته روبو کنترل را برای کلیه ترم های تهیه کنید در صورتی که قبلاً دوره مهندسی خلاقیت را طی کرده باشید و بسته را در اختیار داشته باشید با یک بسته به روز رسانی روبو کنترل می توانید در دوره شرکت کنید و در صورتی که تا کنون دوره مهندسی خلاقیت را شرکت نکرده باشید و بسته قطعات را نداشته باشید لازم هست بسته کامل روبو کنترل را تهیه کنید قابل ذکر است حدود ۷۵ درصد قطعات بسته مهندسی خلاقیت و روبو کنترل مشابه هم هستند.